31 januari 2011

Användbara förmåner

Har igen skaffat mig ett City Shoppari -kort, vet inte för hur månte året i rad...oxå den här gången fick jag det som en present med en Trendi -prenumeration. Varje gång har jag gått igenom alla erbjudanden och tänkt använda flera av dem, men av nån anledning har dom glömts bort undert årets lopp och jag har sist och slutligen använt ett eller två...Nu ska jag göra ett nytt försök! Första erbjudandet använde vi faktiskt ren igår - man fick två för priset av en (25 €) på Långvik Spa. Här kommer några av de som jag tänkt använda:
  • övernattning i dubbelrum på Långvik Spa för 89 €
  • 20 % rabatt på en produkt från Indiska
  • Fyra produkter för priset av tre från Glitter
  • 20 % rabatt på en produkt från L'Occitane
  • 20 % rabatt på en produkt från Nike Store
  • 20 % rabatt på en produkt från Guess
  • Två biobiljetter till priset för en på Bio Sello
  • Två fukostar på hotell Glo för ett pris
  • 25 % rabatt på¨Amigos á la carte-lista för fyra
Kortet är ju nog riktigt bra, bara man kommer ihåg att använda det...

Inga kommentarer: