19 juli 2011

På stugan i Ekenäs

Har varit litet dåligt med bloggandet pga att jag är på våran stuga. Kan av nån anedning inte koppla upp mig med Candy, men tur så tog jag min jobb-laptop med för säkerhets skull. Med den går det ju nog lika bra att blogga, men får inte bilderna uppladdade från kameran eftersom jag inte har kabeln med. Tog en bild med mobilen, så ni får se varifrån jag bloggar:-)
 

Med oss e allt riktigt fint, njuter av att för en gångs skull få bara vara...utan tidtabeller eller sånt man "måste" göra. Vardagslivet blir ibland lite väl hektiskt med jobb, träning och alla vänner man vill träffa. Absolut inget fel med det (ni som känner mig vet att jag gillar att vara i farten), men skönt med avkoppling ibland. Har alltså inte gjort nånting särskilt idag, läst tidningar, läst på en Bok ("Sofis Värld" av Sofi Fahrman), solat, badat och promenerat lite runt i naturen. Till middag åt vi nyss rökt lax (my favourite) med tomat-avokado-rödlök -sallad och nu ska vi snart gå i bastun och ta en simtur. Vädret har varit lite molnigt, men blivit bättre helta tiden och nu skiner solen från en blå himmel.

P.S: Lovar att göra inlägget om inredningsbutiken i Stockholm så fort jag kan koppla upp mig med Candy igen, har nämligen alla bilder på den :-)

Inga kommentarer: