25 september 2012

South Beach by day & night

Igår var det fint väder så åkte till beachen med Ingrid och Gina Marie. Då de for blev jag kvar en stund, men så kom det en regnskur så packade ihop min grejs och gick på lunch till Subway. Då jag hade ätit var solen framme igen, så gick längs stranden i lite på en timme. Tog sen en buss till Lincoln Road och gick några timmar i butiker innan Ingrid kom och plockade upp mig lite före klockan fyra. Vi kom hem, åt middag och så kom Ingrids kompis Lenny på besök. Vi funderade på att gå på leffa eller på en drink och valde efter många om och men drinken. Vi skulle gå på en till en liten bar här nära, The Shack, men Lenny kom dit och fick oss efter det med till en brasiliansk bar och ännu till South Beach. Vi hade en superkiva kväll, Miami e bara så bäst!

 Lincoln Road
 Eftermiddagskaffe från Starbucks
 Downtown Miami i bakgrunden
 Hemgjorda burgare o fries till middag
 Jag och Ingrid på The Shack
Ingrid och Lenny på Twist i South Beach

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ni ser ut att ha det trevligt! Visste inte att Ingrid fått barn? Vad kul! :)

Patricia sa...

Jo, lilla Gina Marie föddes i mars :-)