24 augusti 2010

LUSH

Efter att Lush funnits i Iso Omena i över två år har jag äntligen bekantat mig lite närmare med den (vet inte om det är bra eller dåligt...). Första gången jag var där testade jag nånslags choco-kräm på handen, som jag inte tänkte få bort...andra gången var jag där då min vän Hanna efter vår kaffeträff skulle handla en produkt. Efter det har jag undvikit den, kanske mest pga den starka doften som kommer därifrån.

Anyways, så har jag ren en tid haft lust att ge butiken en chans (gillar ju i allmänhet alla sorters god-doftande produkter), så gick dit igår efter spinningen. Vet inte om det var för att jag var den enda kunden i butiken, men fick den bästa betjäningen på länge:) Köpte sist och slutligen två produkter: Comforter bubbelbit och Think Pink badboll - båda menade för sköna bad:

ComforterThe Comforter är som en varm, gosig filt att krypa in under när kraven blir för höga och världen där ute är för skrämmande. Högar av papper på kontoret eller av böcker i plugghörnan, eller av disk i köket.... Strunta i alla måsten och rym in i badrummet, smula lite av vår vinbärsdoftande The Comforter i badet och slappna av i skummet. Och du, allting löser sig till slut!  

Think Pink Daaaarling, det här är det ultimata, rosa badet som släpper lös en kaskad av ljuvliga dofter och hjärtformad konfetti i ditt badvatten. Dessutom är den dekorerad med vackra godisblommor vilket gör den förtjusande! Denna muntra badbomb® med lavendel, tonka och vanilj gör livet lite extra skojigt.  

Fick på köpet tre (!) små produktsampel: Sugar babe bodyscrub, Saving face ansiktsserum och Stepping stone fotvårdsprodukt.

Mina uppköp + presenter
 Comforter & Think Pink
Sugar babe, Saving face & Stepping stone 

Inga kommentarer: