9 september 2010

Weekenden e nästan här!

Har varit lite dåligt med uppdateringar den här veckan, vilket helt enkelt beror på att det inte hänt nåt speciellt. Har dessutom jobbat lite längre dagar och spenderat kvällarna på SATS, så har inte riktigt haft tid att blogga heller...ska försöka aktivera mig oxå här nu under veckoslutet :) På tal om SATS, så var jag just på en helt superbra Zumba timme, synd nog så var det en vikarie som drog den - hon som vanligen drar den har tråkiga koreografier och inte sådär jättebra taktsinne...

Ska bli skönt med veckoslut, får imorgon ett kompispar till oss på middag och på lördagen är det frissa och 8-årskalas som gäller. På tal om frissan, skulle jag ju egentligen gå dit ren förra torsdagen, men min frissa var på semester så den blev uppskjuten. Ska försöka komma ihåg att ta före- och efterbilder den här gången:)

Nu ska jag fortsätta att kolla på Sveriges Idol 2010 och snart börjar min favoritserie Cougar Town Önskar er alla ett härligt veckoslut, kramis!

Inga kommentarer: