4 september 2009

Bröllopsdag

Det har varit lite tyst på bloggfronten men tänkte väcka upp den i.o.m. morgondagens Paris-resa :) Idag har vi alltså då vår 10-års bröllopsdag, helt otroligt vad tiden gått fort...men det gör den ju när man har roligt, eller hur?!? Var på jobb (i Esbo eftersom det är fredag) till klockan tre och efter det med min vän o granne Mervi på Sats Core (mag- och ryggmuskelträning). Har säkert lite sjuka magmuskler imoron... När jag kom hem packade jag lite innan vi åt en helt supergod middag ute på balkongen...inte alls illa med kräftor (fast de var djupfrysta) och pink champagne ;)

Presenten som jag fick av Sakke var inte så illa den heller...ett Tiffany -halsband (som vi köpte tillsammans i Vegas). I just love it!Nu ska jag gå och packa så att jag kommer i säng i tid. Blue 1:s flyg lyfter imorgon ren kl 9.20 så det blir tidig väckning.

Inga kommentarer: