5 oktober 2010

Imorgon börjar de!

Imorgon börjar de efterlängtade Galna Dagarna på Stockmann! Hittade i katalogen mest intressanta grejer på torsdagen och fredagen, men oxå några som kommer till försäljning imorgon. Efter många års erfarenhet har jag hittat en prosess, som funkar bra:
  1. Första och andra gången då jag går igenom katalogen viker jag hörnen på de sidor där jag hittar något intressant
  2. Klipper sedan ut bilderna på de intressanta produkterna
  3. Sätter dem i högar enligt dag
  4. Ifall det är frågan om många produkter sätter jag dem i intressanthetsordning/i den ordning jag misstänker att de kommer att gå åt
  5. Tar med utklippen till Stockmann så att jag minns vilka produkter jag ska kolla in och i vilken ordning
Går nog antagligen dit (Stockmann i Hagalund) genast imorgon på morgonen, har blivit litet av en tradition:) Lovar att hålla er up-to-date med mina fynd!

Kommer nog inte att köpa allt det här...