6 november 2010

Kämp & Kalle

Ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande den här veckan, ska försöka make up for it nu under veckoslutet:)

På torsdagkvällen träffades jag och min vän Shasse på Salutorget, där vi njöt av en härlig Toast Skagen med lite gott vin till. Nöjda och nytna promenerade vi någta kvarter till Kämp Gallerian och deras Vip-kväll. Där minglade vi omkring i ett par timmar, satt och snackade med ett trevligt amerikanskt-finskt par (frågade bl.a.varför de bor i Finland då de skulle kunna bo i sunny California? Svar: den amerikanska mannen vill bo i Finland) och träffade på min vän Maria och hennes vän Anu. Tillsammans med dem gick vi sen till Kalle och dit kom också flera av Shasses vänner. Där drack vi lite skumppa (en flaska kostar före kl 22 bara 9€) och dansade till riktigt bra musik, själv for jag hem ren vid midnatt då jag skulle på jobb nästa dag.

Kvällen var riktigt skojig, thanx to you all! 

Inbjudan
 Sakke var oxå med och minglade
Ett gäng glada tjejer på Kalle

Inga kommentarer: