15 november 2010

Personlig träning

Fyllde för ett par veckor sen på SATS i en lapp för att få en gratis PT-konsultation (PT=Personal Training). Det gick ett par dagar innan PT Elina ringde och vi bestämde en träff till förra veckans måndag (bokade in 3 st liknande träffar, inte fler eftersom de kostar 60 € per gång). Under träffen gick vi igenom vad jag vill få ut av träningen, hur jag tränar och vad jag äter. Elina misstänkte att jag äter för lite och bad mig göra en matdagbok, vilket jag gjorde från tisdag tills igår. Tycker att jag åt ganska normalt, fast lite påverkade det nog säkert att jag måste skriva upp allting. Idag var jag och träffade henne och hon hade kollat igenom dagboken och kommit till att jag faktiskt äter för lite (!), särskilt med tanke på hur mycket jag tränar. Testade dessutom hur träning påverkar pulsen och hur man tränar med kettlebells. Nästa gång ska vi ses nästa måndag, tills dess lovade Elina göra ett nytt träningsprogram åt mig.

Min matdagbok
Kettlebells

Inga kommentarer: