1 december 2010

New York shopping

Flera av er har varit nyfikna på vad jag shoppade i New York, så här kommer lite bilder. Förutom de här köpte jag bl.a. lite "hemmakläder", underkläder, kaffe från Starbucks, några skvallertidningar + en hel del julklappar som jag inte ids visa här:)

 Väska från Guess (pris ca 30 €!)
 Smink o sånt från Sephora och Mac, smycken
från Forever21, lösnaglar från Duane Reade.
 Hårvårdsprodukter
 Jeans från Rock&Republic och Seven for all mankind
(för er som inte vet, så kostar jeans av de här märkena mellan
300 och 400€ här, betalade under hundringen per par)
 Kjol från Topshop, t-shirts från DKNY och James
Perse (!) + sockor från CK.
Julklänning från Forever21

1 kommentar:

Emelie sa...

vart hittade du jeansen? för varit inne på rock & republic idag och där fanns inte ett par enda jeans för under 175 dollar! maila mig gärna vilken butik du var i, befinner mig i New York ytterligare 6 dagar.
min mail: emeliealgotsson@hotmail.com