2 april 2011

Lördagsshopping

Berättade för ett tag sen som om en fin klänning från Gants sommarkollektion. Pga att jag just då varit i Stockholm och hade Singapore+Bali -resan framför mig, så köpte jag inte den men expediten lovade beställa in fler och sätta undan en åt mig. På torsdagskvällen åkte vi dit för att söka den, men hon som var på jobb (en annan expedit) hittade den inte och sa att alla e slutålda och att det nog inte finns såna kvar nånstans mer:/ Dessutom trodde hon inte på mig då jag sa att jag blivit lovad en (vi brukar nog aldrig...) och var allmänt otrevlig...och jag som senast blev så positivt överraskad av den jättebra betjäningen.

Lyckligtvis så hade hon fel. Vi ringde upp de andra Gant-butikerna och i Kampens köpcentrum fanns det en och ännu till i rätt storkek! Åkte alltså idag efter morgonens härliga zumba- och spinning -pass in till stan och för att söka den. Testade den ännu en gång och blev lika förtjust, så den fick följa med hem:) Gick efter det i andra butiker och såg en massa härliga vår- och sommarkläder och konstaterade att jag definitivt inte borde få gå i butiker den här tiden på året. Köpte förutom klänningen en Nike träningstopp och gjorde en beställning på ett par träningscaprin.

Nu ska vi åka iväg till The Tammiset, önskar er alla en skön lördagskväll!

Inga kommentarer: