16 februari 2011

Gants vårkollektion är ute!

Ni som läste min blogg för ett år sedan kanske minns den fina Gant -klänningen som jag först trånade efter och sedan köpte. Använde den massor förra sommaren och längtar massor efter att få dra på mig den igen... Anyways, så bekantade jag mig i.o.m. den med några av de som jobbar i Gant -butiken i Sello. Vi brukar besöka den alltid då vi är i Sello och senast då vi var där så blev det tal om sommarkollektionen och när de får in den. Hon som jobbade där då tog upp mitt namn + tel.nr. och lovade ringa då de fått in nya plagg...och idag ringde hon. Vi måste ju naturligtvis gå dit en sväng efter jobbet och kolla och där fanns en hel del godbitar. En klänning blev jag särskilt förtjust i, men p.g.a. förra veckoslutets Stockholmsresa och den inkommande Asien -resan så måste jag bara skjuta upp inköpet av den:/ Funderade högt att "hoppas det nu sen bara finns kvar av dom sen", men hon i butikem sa att hon kan beställa in fler och sätta undan en åt mig. Vilken service!

Jag, den fina klänningen & sushi i Central Park

Hittade tyvärr inga bilder på klänningen som jag hittade idag, lovar att visa den åt er då den (hoppeligen) hänger i min garderob...här kommer ändå några bilder på sommarens kollektion:

Inga kommentarer: