3 augusti 2011

Första kvällen i Sin City

So happy! Hittade solglasögonen, som jag såg på Singapores flygfält i mars (köpte dem inte genast och då jag skulle köpa dem på vägen tillbaka hem hade nån annan hunnit före). Har försökt leta på internet, men inte hittat dem där heller. Priset var dessutom ännu bättre här, tänk att få ett par Fendis för 150 €! Nu måst jag bara se till att inte lyckas slarva bort dem (glömde mina kära Dior, som jag hade i 4 år på en toa i ett shoppingcenter i Singapore och därifrån hade de sendan "försvunnit")

Var före vi gick och äta och gå i lite butiker i Forum Shops at Ceasar's Palace (köpte bara lite smått från Victoria's Secret). De hade öppnat en helt enorm H&M där, som var helt i annan stil än de där hemma. Middag åt vi på Margaritaville.

 Ceasar's Palace
 Rolls Royce & Bentley
 Måste bara gå in och pröva några Loubutins
 Den enorma H&M butiken
 Ceasa sallad med räkor
 Sakke tog den klassiska Volcano Nachos :-)

Inga kommentarer: