12 augusti 2011

Last night in New York

Var nån happening på en bar mitt emot hotellet, så måste ju gå lite närmare och kolla varför kamerorna blixtrade. Skulle nog inte själv ha känt igen henne, men när nån sa att det var Angelina som varit med i Jersey Shore så kom jag ihåg henne (har sett några delar av serien och läst om den i skvallerblaskor). Även Mike "The Situation" var där och säkert flera andra, som jag inte kände igen.

Angelina från Jersey Shore
Till vänster Mike "The Situation", vem
han till höger e vet jag inte
 
Restaurangen vi hade valt var helt super :-) Bästa maten vi ätit under hela resan, superbra betjäning och mysigt ställe. Till City Lobster går vi säkert igen nästa gång vi e här! Efter att vi ätit gick vi sista kvällen till ära på ett glas vin till RLounge, som har en helt fabulous utsikt över Times Square.

Åt pilgrimsmusslor
Sakke åt tonfisk
Utsikten från RLounge


Det var vår sista kväll och nu har vi sista dagen framför oss...snyft. Har snart packat färdigt och snart ska vi ge oss ut på stan. Flyget går först vid 23-tiden, så har som tur bra med tid. Flyger med AA till London och därifrån med British Airways till Helsingfors. Framme e vi kl 17 på lördagen, ifalla alla tidtabeller håller. Ifall jag inte hinner blogga nåt mer härifrån, hörs vi nästa gång när jag e hemma.

Inga kommentarer: