20 februari 2011

Social Sunday

Vi hade tänkt fara och simma idag på förmiddagen, men det skulle ha blivit lite tight med tiden så vi tog det helt lugnt hemma istället. Lite före ett åkte jag iväg till Johanna på tjejträff, synd nog så var Maria sjukledig så det var bara Johanna, Sofia och jag idag. Kul hade vi igen, talade t.o.m.lite om vår nästa tjejkryssning..can't wait:)

Från Johanna körde jag direkt till GR8 -bowlingshallen, där Katsku, Raúl och Sakke ren väntade. Första omgången gick riktigt dåligt (80 poäng), men den andra gick betydligt bättre med tre (!) strikes efter varandra (126 poäng)...tror att det var nästbästa poängen jag nånsin fått (rekordet är 137 poäng). Alltid skoj med bowling :) På vägen ut kollade vi in de andra attraktionerna i samma komplex: klätterväggarna, bech volley -planen och ishockeyrinken.

Kvällen avslutade jag med en härligt Piloxing -pass på SATS.

 God chicken sallad hos Johanna
 En lite suddig bild på tre glada tjejer
 Bowling
Beach volley
(fick sån lust att slå mig ner i sanden)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Moi Patricia! Mulla on sulle palkinto blogissani!

Patricia sa...

KIITOS Hanna :)