14 november 2009

Middag & Show

Vilken fin kväll! Idag var det då äntligen dags för Camis o Antons surprise - och en jättekul sådan:) Hade ingen aning om vad de hittat på, men gissade nog att det var nånting skoj. Fast jag hade varit jättenyfiken hade jag inte ens försökt ta reda på vad det skulle vara...

Vi började kvällen med middag på
Tony's Deli som ligger på Bulevarden. Hade inte varit där tidigare och blev positivt överraskad - restaurangen var mycket finare än vad jag hade väntat mig - mysig stämning, bra service och jättegod mat. Medan vi var där avslöjade de att vi skulle till Alexandersteatern, men ännu inte vad det var vi skulle gå och se.

Då vi kom närmare såg jag reklamaffischerna:
SHOWHAT med Jarkko Valtee och Oskari Heiskanen. Showen var helt super, kan varmt rekommendera! TACK Cami o Anton - utan er skulle vi inte ha sett den här fantastiska showen!

Här kommer lite bilder och några videosnuttar - enjoy!




Sakke, jag och våra goda vänner Cami och Anton



Tony's Deli




Några snapshots från föreställningen


Lady Gaga




Britney


Ville Valo/HIM

Inga kommentarer: