28 november 2009

N E W Y O R K

Flygresan hit gick riktigt bra fast vi inte hade riktigt lika bra platser i flyget som senast. Kollade på två filmer: Four Christmases och 500 Days Of Summer. Four Christmases har jag väntat på att se enda sen senaste november då vi var här o jag hörde om den. Hade kanske lite för höga förväntningar, men den var inte så bra som jag hade trott. Däremot var den andra filmen riktigt bra, kan varmt rekommendera den :) Anyways, så landade vi i tid lite före kl 16 lokal tid. Vi tog en taxi till vårt hotell Millennium Broadway (I know...we e lite tråkiga som bor på samma hotell som senast, men det är bra pris/kvalitet), packade upp väskorna och gick ut för att gå i lite butiker vid Times Square och äta middag på Red Lobster. Tillbaka på hotellet var vi redan vid 22-tiden, needless to say så var vi lite trötta efter resan och klockan var ju faktiskt ren fem på morgonen hemma i Finland.


AY005 till New York kl 14.10

 

Vi på flyget

 

Flying high abow the clouds

 

Vårt rum, observera de stora fönstrena

 

Utsikt från fönstret; till vänster rakt fram och till höger snett neråt (Times Square)

 

Jag på Times Square - en av mina favoritplatser i NY



Vi på Red Lobster

Inga kommentarer: