1 juni 2010

Lyckat frissabesök

Var idag hos en ny frissa, Hiusmuotoilu KeiDas, som finns här i Mattby. Lite spännande var det att gå till ett nytt ställe, men det var verkligen värt det:) Alina, som färgade mitt hår var jätteprofessionell och förstod genast hur jag ville ha det. För första gången på länge är jag jättenöjd!

Varför känns det annars så jobbigt att byta frissa? Särskilt jobbigt är det om man bokat en ny tid då man senast varit där och måste ringa och avboka. Vad ska man säja om ens egen frissa svarar? Eller ska man lägga på och ringa på nytt senare och hoppas på att nån annan svarar? Jag hade ju bokat en ny tid senast då jag var hos min ex-frissa (hon frågade ifall vi skulle boka en ny tid och hittade inte på nån ursäkt, så bokade fast jag ren då var ganska säker på att jag inte skulle gå dit igen). Tur hade jag när jag ringde och avbokade, för det var en annan som svarade... Känns det här bekant?


Före och efter (färgen ser lite mörkare ut på bilden än
vad den är i verkligheten)

Inga kommentarer: