21 mars 2010

En klänning blev två

Skrev för ett tag sen om en Gant-klänning, som jag gärna skulle lägga tassarna på...och nu har jag gjort det!!! Då vi var på Mauritius ringde de från Gant i Sello och berättade att de hade fått in några av de här eftertraktade klänningarna och reserverat en åt mig:) Idag var vi och söka den. Var lite orolig för att den inte skulle passa (man vet ju aldrig med storlekarna), men den satt perfekt och motsvarade mina förväntningar till 100%

Då vi ändå var i Sello (där var Sembalot), passade vi på att gå i lite andra butiker också (kunde unna mig det eftersom jag inte shoppade så mycket på resan), bl.a. i Sisters. Har i flera tidningar sett och läst om deras kampanj med Malin Åkerman, så lade märke till klänningen från reklamen i idag. Testade den lite på skoj, men den såg riktigt bra ut så köpte den också (kostade bara 29.90). Nu kan sommaren komma!
Sisters-klänningen

Inga kommentarer: