29 juli 2010

Celebrating with the stars

Idag är det min födelsedag, inte alls så illa att fira den i Vegas :) Började morgonen med en fin frukost (en av de bästa hotellfrukostarna nånsin) på hotellet och gick efter det ut på The Strip (eller Las Vegas Boulevard, som den oxå kallas). Vi promenerade mot Fashion Show -shoppingcentret, via Madame Tussauds (dit det blev ett extempore-besök) och the Venetian-hotellet. Madame Tussauds "museét" här är interaktivt så det var riktigt skoj. Där träffade vi på bl.a. Brangelina, Hugh Heffner, Britney, Justin Timberlake, Shaquille O'Neill, Tiger Woods och Simon Cowell. Därifrån gick vi till köpcentret och slutet av eftermiddagen spenderade vi igen vid hotellets fantastiska pool.

Nu ska vi snart iväg på födelsedagsmiddag till restaurangen Top of The World i Stratosphere -tornet. Imorgon är vår sista dag i Vegas och på fredagen bär det av med bil till San Diego och Adam Lamberts koncert.

Härligt morgonmål i hotellets buffet
 The Strip
Jag och Brad
Sakke med Brangelina
Sakke och Jenna Jameson
Jag och Hugh Hefner
Sakke och Britney
Sakke och JLo
Jag och Justin
Jag och Tiger
Jag och Shaquille O´Neill (2,15 cm lång)
Sakke och Simon Cowell
Sakke och Jacko
Jag och Madonna
Jag som Obamas nya sekreterare
 Sakke som USAs nya president
Inne i The Venetian
Fashion Show Mall
The Strip
Hit ska vi på middag :)

Inga kommentarer: