24 juli 2010

Chilling & shopping

Idag chillade vi på förmiddagen och åkte till Sawgrass Mills Mall för att shoppa på eftermiddagen. Resan dit skulle ta ca 45 min, men vi satte in "Sawgrass, FL" i GPRS:en (ligger i norra Florida) så den tog ca 1,5 h...tur så märkte vi vår moka någolunda i tid;) Där var massor av folk och bra priser, köpte ett par Ed Hardy heels, en Guess-väska, en Polo Ralph Lauren klänning och t-skjorta + att Sakke köpte en Juicy-parfym åt mig. Tillbaka i deras condo var vi först vid 10-tiden så det blev en late dinner.  Nu sitter vi och dricker lite vin och ska snart gå och sova. I Skandinavien är det redan lördag-morgon, så passar på och önska er alla en härlig dag! Kram o godnatt från andra sidan av Atlanten!

Yorkien Angel
 Mail-bonding
 Supergod Pumpkin pie (första gången jag åt sån,
smakar som pepparkaksdeg!)
 Sakke på balkongen
 Sawgrass Mills Mall
 Ingrid med sina nya extensions
 En del av dagens shopping
 Hela "gänget"

4 kommentarer:

Lotta sa...

Vad det låter roligt! Shoppa loss! :) Ingrid ser heeelt annorlunda mot vad jag minns, hade hon inte brunt hår på den tiden? Eller så har jag dåligt minne.... Kram!

Patricia sa...

Du minns nog rätt, hon var brunett då :) Här e så kul att shoppa, urvalet o priserna e så annorlunda än hemma. Kram!

marika sa...

Det var ju fräcka Ed Hardy shoes, very nice indeed. ni ska ha en bra fortsättning på färden.Hilsen från oss alla..

Patricia sa...

Thanx! Märkte din kommentar först nu...skulle ju nog gärna fortsätta färden:)