14 januari 2010

Från blondette till brunette

OMG vilken dag; höll två möten och en utvecklingsdiskussion och satt efter det i frissan två och en halv timme...tur så e det fredag imoron:) Sakkes mamma har födelsedag idag och han åkte för att gratulera henne, skulle gärna ha åkt med men orkade bara inte. Massor av grattis Eira ifall du läser det här!

Sen min vakio-frissa (Kaisa, jobbade på Neo och före det på TS Salonki) flyttade till Vilmastrand på sommaren har jag gått hos AiliStage 11 (tack igen Maria för tipset!) och varit jättenöjd varje gång. Färgade igen håret mörkare, nästa gång får det sen igen bli lite ljusare eftersom jag kommer att gå dit just före vintersemestern. Efter frissan gick jag en liten sväng i Kämp Gallerian medan jag väntade på att Sakke skulle komma och söka mig.


Stage 11 på Alexandersgatan


Före och efter (ser lite mörkare ut än vad det är)


Kämp Gallerian ♥

Inga kommentarer: