4 mars 2010

Två frissabesök samma vecka

Det blev då frissa på nytt idag. Var inte särskilt nöjd efter tisdagsbesöket, var meningen att håret skulle bli beige men det blev brunt med morotsnyans istället (värst i rötterna) och ni som känner mig vet att rött (eller "värme", som frissorna kallar det) e det sista jag vill ha i mitt hår. Ringde dit idag på förmiddagen och fick tid till min frissas kollega (hon hade själv fullt hela dan) klockan tre, vilket betydde att jag måste åka från jobbet ren halv. Kollegan hade en timme tid, så mycket hann hon ju inte göra - satt lite mörkare färg i rötterna och skulle säja att det blev en aning bättre, men för rött e det nog ännu oxå i min smak. 
Kolla in de morotsröda rötterna
(ser lite mörkare ut på bilden än i verkligheten)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åååh! Du e jättesöt ändå! :)

Patricia sa...

Tack, du e så gullig :)