17 april 2010

Busy bee

Ni kan säkert gissa var jag (igen) har spenderat min morgon;) Idag måste vi verkligen vara där genast klockan 8, eftersom jag skulle köpa en flygbiljett till Amsterdam (Sakke var faktiskt o söka kö-biljetten ren halv-8 tiden) - det blir alltså ingen tjejresa till Göteborg den här sommaren, utan istället en till Amsterdam den 4.-6.6. ! Kommer att bli superkul!

Nu ska jag snart köra iväg mot Hestbakkis stall i Karis-Lojo. Vi är en grupp från jobbet som ska ut och rida (!) på Islandshästar i ett par timmar. Har inte ridit tidigare, så ska bli superspännande, wish me luck! Klockan sex ska vi träffa Cami och Anton på Tapasta och efter det gå på Humorlandskampen tillsammans, så har en busy day framför mig.

Önskar er alla en riktigt härlig dag!

Islandshästar är som tur lite mindre än "vanliga" hästar
Tapasta
Humorlandskampen

Inga kommentarer: