8 april 2010

Efterlängtat paket från USA

En del av er har säkert hört om ett par Rock & Republic jeans, som jag drömt om ren en längre tid... Det märket säljs oxå här i Finland, men har inte hittat den rätta modellen och dessutom kostar de här över 400 € (!!!). Såg såna i Key West förra sommaren, men de hade slut på min storlek. I nätshoppen hittade jag däremot dem och man skulle nog ha kunnat beställa till Finland, men skulle isåfall ha hamnat betala 50 € i postavgifter och dessutom tull. Jag har ju en kusin -Ingrid- i USA, så kom på att jag kanske kunde fråga henne om lite assistens. Hon var genast med på noterna och beställde jeansen åt mig (var mycket lätt att överföra pengar till hennes konto, kunde t.o.m. göras via nätbanken!). Idag fick jag äntligen det efterlängtade paketet, men de måste förkortas, så måste vänta ytterligare en vecka innan jag kan börja använda dem. I'm sooo happy :)

Inga kommentarer: