14 april 2010

Galna Dagar

Idag började Stockmanns Galna Dagar och var naturligtvis på plats (i Hagalund) lite före klockan 8. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-RUSNING...kunde inte låta bli att smålé när jag såg alla mänskor som rusade för att lägga tassarna på produkterna...och det värsta är ju att jag själv var en av dem. Tog ett tag innan jag hittade den rosa satinklänningen (finns på bilden nedan), så det fanns inga normala storlekar av den kvar. Testade den svarta och den var fin den med, men har flera svarta klänningar så köpte inte den. Köpte däremot en fuchsia-färgad Filippa K -tröja (finns på bilden nedan) och en vit Gant t-skjorta (modellexemplar), riktigt frächa till sommaren. Förutom dem köpte jag två Villeroy & Boch -skålar och lite lösgodis. Gant-handukarna hade tagit slut genast (samma var det ju på hösten, men då satsade jag och var bland de första på plats). Den turkosa kappsäcken funderade vi på, men köpte inte den ännu.

Sitter just nu på tåget till St Michels och stannar över natten
(ska imorgon vara med och intervjua potentiella sommarjobbare), så kan gå på Galna Dagar nästa gång först imorgon kväll...synd så finns det ingen Stockmann i St Michels.

Klockan 8 i Hagalunds Stockmann
De produkter som intresserade mig idag

Inga kommentarer: