17 april 2010

Min fredag

Började morgonen med en sväng till de gula dagarna och måst medge att jag faktiskt tog några springsteg för att få Huits underklädesset. Förutom det köpte jag ett Snö-halsband, en Benetton tränings-handuk, några par sockor och Vivida Sun -tabletter. Efter det kom jag hem och jobba, mycket behändigt att inte behöva öda till till arbetsvägarna.

Lite efter sex körde jag till Sofia på tjejträff. Vi hade en riktigt kul kväll, men synd nog så var vi -1 den här gången - Johanna hade blivit fast i Sverige pga vulkanutbrottet och slapp inte med :( J***a vulkan! Vi ska ju (eller borde kanske säja kanske skulle?) åka till Barcelona nästa lördag, men får se om vi kommer iväg. Längtar jättemycket, så skulle vara supersynd ifall den skulle bli avbokad. Nå, vi får hoppas på det bästa.

Mina uppköp
Maria och Sofia
Sofia hade en liten bukett tussilagon på bordet,
härligt vårtecken!
Sofias och Anders gulliga och mycket
aktiva Walla-hund

Inga kommentarer: